• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 08.09.15, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alibaba lõi käed Saksa jaemüüjaga

Alibaba hakkas tegema koostööd Saksa jaemüüjaga Metro AG, kes loodab saada kasu Hiina e-kaubandusfirma kiirest kasvust.
Alibaba
  • Alibaba
  • Foto: epa
Koostöö järgi avab Metro enda e-poe Alibaba Tmall Global platvormil ja sellega jõuavad erinevad Saksa tooted Hiina tarbijateni. Lisaks aitab see paljudel Euroopa kaubamärkidel jõuda Hiina turule. Metro tahab selle sammuga saada osa Hiina tarbimisturu kasvust, vahendas France24.
„Esimeses etapis pakutakse veebis üle 100 toote alates purgitoitudest ja kohvist kuni šokolaadideni,“ teatas Metro. Praeguseks on Metrol Hiinas avatud 80 poodi, mis tegutsevad Metro Cash & Carry nime all.
Metro tegevjuht Olaf Koch ütles, et e-kaubandus on Hiinas ettevõtte üks strateegilisi kasvu allikaid. „Poe avamine näitab meie selget usaldus Hiina turu vastu. See platvorm võimaldab meil Hiinasse tarnida rohkem kvaliteetseid Saksa brände,“ ütles ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele