Alibaba hakkas tegema koostööd Saksa jaemüüjaga Metro AG, kes loodab saada kasu Hiina e-kaubandusfirma kiirest kasvust.
Koostöö järgi avab Metro enda e-poe
Alibaba Tmall Global platvormil ja sellega jõuavad erinevad Saksa tooted Hiina tarbijateni. Lisaks aitab see paljudel Euroopa kaubamärkidel jõuda Hiina turule. Metro tahab selle sammuga saada osa Hiina tarbimisturu kasvust, vahendas France24.
„Esimeses etapis pakutakse veebis üle 100 toote alates purgitoitudest ja kohvist kuni šokolaadideni,“ teatas Metro. Praeguseks on Metrol Hiinas avatud 80 poodi, mis tegutsevad Metro Cash & Carry nime all.
Metro tegevjuht Olaf Koch ütles, et e-kaubandus on Hiinas ettevõtte üks strateegilisi kasvu allikaid. „Poe avamine näitab meie selget usaldus Hiina turu vastu. See platvorm võimaldab meil Hiinasse tarnida rohkem kvaliteetseid Saksa brände,“ ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!